Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Suck, nu får jag snart damp... Har haft min Ipod Nano på 4 gig i över en månad, har funkat hur bra som helst, den går att ladda, flytta...
IT & mobiler
Hur gör man en egen blogg att ha på sin hemsida? De som har det, har de egentligen en dold typ blogg.se-blogg eller har de gjort en helt...
IT & mobiler
Jag har försökt hjälpa min väninna att installera ett trådlöst nätverk. Efter många timmars funderande så har vi till slut lämnat in den...
IT & mobiler
Ja, egentligen... hur gör man? Jag är helt värdelös på att skapa egna objekt och ikoner, men det vore såklart absolut roligast att ha en...
IT & mobiler
Varför går det inte att logga in på buke med windows vista? skriver in användarnamn& lösen och sen kommer rutan "tack för att du loggade...
IT & mobiler
Jag behöver gå till layout-view och jag tycker att jag har letat överallt men jag hittar inte hur man byter. Hjälp mig snälla någon. :cry:
IT & mobiler
:mad: är i princip klar med hela mitt arbete för min nästa insändnings uppgift på min långdistans kurs. Max en halvtimmes jobb kvar med...
IT & mobiler
Det fanns nåt spel på nätet förut där man skulle guida får till målet genom att lägga ut pilar osv. Fanns en hel drös med banor, den ena...
IT & mobiler
Hur i bängen gör jag för att skapa en sparning av fil utan att få frågan om bildkvalitet? Jag vill minska och spara automatiserat en hel...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.