Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler efter att ha sökt här på forumet as well as på google, har jag fortfarande inte lyckats hitta HUR jag ska hantera och öppna en...
Svar
3
· Visningar
909
Senast: meodeo
·
M
IT & mobiler Hej! Jag har fått lov att använda en css-mall som skickats till mig. Det är en två filer en css och en som heter style.css. Nu...
Svar
11
· Visningar
1 997
Senast: nidron
·
IT & mobiler för tecken emellan e-post adresserna i fältet till då? Jag har hotmail
Svar
2
· Visningar
1 372
Senast: Zaga
·
IT & mobiler och jag fattar inte varfor, nar jag har spelat fran samma nano pa samma dator forut? jag akn inte hitta nagra settings den syns inte ens...
Svar
0
· Visningar
959
Senast: tjenixen
·
IT & mobiler Med den nya msn messenger så kan man ju dlea filer med varandra. I detta fallet som jag är ute efter så är det bilder. Vart kan jag...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: KisseNova
·
IT & mobiler Jag har fått hem min andra dator idag. Tyvärr så har välkomstexten blivit utbutt mot inloggning. Detta skulle jag då ändra.MEN när jag...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: åke
·
IT & mobiler Jag står i begrepp att packa upp min nya macbook och har lite funderingar innan jag börjar. Inställningsassistenten ska ju starta...
Svar
4
· Visningar
724
IT & mobiler När jag ska söka på google så när jag skriver in en bokstav på tex a så dyker alla ord på a upp som jag sökt på. Jag tycker det är...
Svar
7
· Visningar
1 079
Senast: meodeo
·
IT & mobiler jag blev inte såååå impad av nya "numbers" excel-nörd som man är lixom... fasiken jag som ville fota ut microsoft ur min dator...
Svar
5
· Visningar
827
Senast: Ragatan
·
S
IT & mobiler Min dator krashade för att bra tag sen, och sedan dess fick jag installera om allt. Men jag vet inte hur man installerar ljudet? :crazy...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Evny
·
IT & mobiler pappa har PC jag har Mac.. = jag har aldrig sett den där porten... tror den heter parallellport, (lång å smal) för skrivaren... finns...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Messy
·
K
IT & mobiler har ingen som helst erfarenhet av mac,rätt nyfiken dock :D men jag tänkte bara fråga er som har koll på läget: - finns det...
Svar
13
· Visningar
1 488
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Finns det nåt program där man kan få sig en almanacka eller nåt liknanade? eller finns det nån sida på nätet? Jag är grymt slarvig...
Svar
5
· Visningar
1 414
Senast: Messy
·
IT & mobiler Nu blir jag arg! Nån som är bättre på ps än mig som kan säja vafan det är för fel, när man inte ser storleken på penselverktyget, utan...
Svar
4
· Visningar
813
P
IT & mobiler Hejsan, jag har lite problem när jag ska bränna ner t ex musik på en skiva. Är det någon speciell skiva man behöver ha?? :confused:
Svar
10
· Visningar
1 019
Senast: Carolus
·
IT & mobiler Vad är det jag saknar? :crazy:
Svar
2
· Visningar
1 324
IT & mobiler En kompis kompis fick en digitalkamera i födelsedagspresent, och tog massor av bilder under festen. Han tittade på de tagna bilderna...
Svar
7
· Visningar
1 849
Senast: åke
·
IT & mobiler Har en hemsida till kattuppfödningen som inte är rörd på länge. Funderar nu på att göra en ny, själv. Den förra har inte jag gjort...
Svar
1
· Visningar
1 022
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag har ett gamecube men tyvärr alldeles för få spel! Och nu ska jag snart börja plugga, och då behöver man ju roliga spel så att...
Svar
7
· Visningar
1 083
Senast: lizan
·
IT & mobiler Vad anser ni om fildelning? Är det ok/inte ok? Laddar ni ner musik eller filmer från internet? Hur "säkert" är det att använda en...
2
Svar
31
· Visningar
2 839
Senast: Stalker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka