Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Behöver era bästa tips och huskurer mot igensvullna öron, håller på bli galen! Har haft öroninflammation och fick antibiotika. Smärtan...
Svar
11
· Visningar
1 105
Senast: Kristall10
·
IT & mobiler Jag är inte den skarpaste kniven i lådan när det gäller teknik, men jag har lyckats lösa det mesta med datorer, tv och mobiler i hemmet...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: nyttnick
·
Kropp & Själ Tror svaret finns här (står helt still..) Tjej (irländsk?) som spelar gitarr och sjunger när skolbarn kompar med muggar Superkänd och...
Svar
1
· Visningar
470
Senast: Fruentimber
·
Tjatter Vilka Hard Rock cafeer har du varit på? Samlar du på deras tröjor och vilka har du?
Svar
18
· Visningar
1 096
Senast: Krålus
·
Mat Behöver tips på mellanmål som kan förvaras i väskan, snabbt ger energi, är fritt från nötter och som inte blir förstört om man är länge...
Svar
12
· Visningar
1 274
Senast: Elisha
·
  • Låst
Samhälle Gör en ny tråd att prata politik i framöver, eftersom den andra låstes. Idag läggs det fram ett utskottsinitiativ i riksdagen om en...
100 101 102
Svar
2 028
· Visningar
102 226
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Jobbar som skolfotograf och ska nu fota studenter. Klädkoden som fotograf är då hel och ren och gärna något uppklädd. Lite finare än...
Svar
11
· Visningar
993
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Är den värre än vanligt? Jag har ju lite symtom om vår/försommar i vanliga fall, men inte så mycket att det stör livet nämnvärt. Men i...
2
Svar
26
· Visningar
1 431
Senast: bettysmatte
·
Samhälle TV4 storsatsar på ny serie i höst. Start 2 september. Vilka är dom skarpaste knivarna i lådan och vilka är förrädare. Vilka är ni...
Svar
6
· Visningar
1 111
Senast: Sel
·
Kläder & Bli fin Jag kan inte logga in på kontot och har nu begärt nytt lösenord många gånger. Redan för flera veckor sen gjordes det första försöket...
Svar
3
· Visningar
636
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Jag har jättestora problem med bröstryggen, får ont nästan varje dag och det känns ibland som att det blir svårt att andas. Min naprapat...
2
Svar
34
· Visningar
1 850
L
Kläder & Bli fin Har nån här beställt från boohoo.com nångång? Var det bra isåfall? Och hur lång tid tog det? Jag kan inte ens hitta vilket land det är...
Svar
3
· Visningar
628
Senast: BernT
·
Tjatter Ska resa till Kreta med några barndoms-/ungdomsvänner (bara damer). Vi ska bo i en lägenhet mitt i Rethymnon, men precis vid stranden...
Svar
4
· Visningar
530
Senast: Tranan
·
Kläder & Bli fin Jag har problem med att betala med visa kort till bonprix. Skriver in kortnummer, csv, bekräftar med bankID och sedan blir jag bara...
2
Svar
30
· Visningar
2 366
Senast: Blossi
·
Tjatter En arbetsgivare hade medarbetarsamtal med en anställd. De pratade om prestation och om vad den anställde ansåg sig vilja ha i lön...
9 10 11
Svar
206
· Visningar
18 815
Senast: Ingela_S
·
Kropp & Själ i oktober -21 opererade jag bort en stor hjärntumör på 7*7cm, visste inte att jag hade en, den upptäcktes 3v innan av att jag fick ett...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 977
Senast: Petronilla
·
Relationer Bästa kompisens söner ska konfirmeras. Och jag har absolut noll koll på vad, och hur mycket man köper för nuförtiden… 😩 Är 400 kr per...
2
Svar
35
· Visningar
3 367
IT & mobiler Jag är alldeles för släpphänt och tappar mobilen hela tiden. Har ett heltäckande (både fram- o baksida) skal för att minska...
Svar
15
· Visningar
985
Senast: MissFideli
·
Fritid Ska åka dit i morgon och enligt Google maps såg det ut att vara en del vägarbeten. Någon som vet hur det är? Tar vanligtvis två timmar...
Svar
3
· Visningar
590
Senast: Mirre
·
Hemmet Jag gillar de här burkarna. Nån som vet vad serien/mönstret heter? Går det att trava in i en färgaffär med en sådan och få en av...
Svar
4
· Visningar
652
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp