Zopiklon + alkohol

Saeta

Trådstartare
Jag är så korkad!! Drack några glas vin tidigare ikväll (vart knappt påverkad) och smart som jag är tig jag en sömntablett nyss. Är det någon fara tror ni? Tänkte inte alls på att jag hade druckit lite. Hade sån huvudvärk att jag bara ville somna.

Sv: Zopiklon + alkohol

Säger som dom andra, att du kan bli segare dagen efter.
Däremot ska du veta att alkohol + zoplikon blir en jävla fylla om dom tas för tätt inpå. Inte ovanligt att man inte minns ett skit från att verkan börjar slå in och dessutom brukar man få för sig att göra väldigt korkade saker. Jag vet själv av gammal erfarenhet.

Sv: Zopiklon + alkohol

Tack hörrni för svar. Jag somnade typ direkt efter Gimlans svar så jag orkade inte svara. Självklart skulle jag aldrig ta tabletten så nära inpå om jag druckit. Är skitnoga med sånt. Men jag hade totalt tänkt bort att jag tagit några glas vin på kvällen. Men det var ju som sagt några timmar tidigare och jag kände mig inte ens påverkad :)

Men nu vet jag tills nästa gång (som inte kommer ske)!

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 212
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 636
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
478
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Halloweenmat
  • Adventskalendertråden 2024
  • Menskopp

Hund, Katt, Andra Djur