Zizzy problem

alazzi

Trådstartare
Jag har köpt en del från Zizzy och de godkänner aldrig min gmail? Har ävem frågat supporten och de menar att det inte finns några problem med gmail. Måste därför använda min nödmail. Är det bara för mig som gmail inte fungerar på Zizzy?
 
Jag har köpt en del från Zizzy och de godkänner aldrig min gmail? Har ävem frågat supporten och de menar att det inte finns några problem med gmail. Måste därför använda min nödmail. Är det bara för mig som gmail inte fungerar på Zizzy?
Har inte handlat där, men det är inte bara så enkelt att du har fått med ett mellanslag efter? Vissa formulär är ju känsliga för det.
 
Det var autocorrect som slog till med felstavningen. Har två gånger bett om länk för att byta lösenord eftersom det gamla är glömt. Händer inget. Försökte beställa ändå men det krånglar bara. Trist. Gillar annars deras produkter.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 658
Senast: Enya
·
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
383
Senast: co-SMAD4
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
675
Senast: Cattis_E
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 137
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp