Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har just läst igenom och godkännt lite saker men blev fundersam över en formulering innan jag förstod att den blivit lite spännande översatt. Det var godkännandet av forumregelrna där man ska svara på fråganNu är uppdateringen genomförd, ledsen för strulet, men det kändes viktigt att genomföra detta.
I accepterar era regler
Enligt mina uppgifter godkände du sekretesspolicyn 22.47 den 24/5 och reglerna 22.48.
Vet du, det vore bra om du taggar eller citerar andra användare. Det blir tydligare så.Enligt mina uppgifter godkände du sekretesspolicyn 22.47 den 24/5 och reglerna 22.48.
Men Gunnar. Nu är det ju så att på det här forumet så taggar man den man svara eller gör ett citatsvar. Du kan ju inte bara hitta på att strunta i "forumreglerna".Och jag tyckte det var ganska uppenbart vem svaret var till. Precis som jag tycker att det är ganska uppenbart att detta är svar på era båda inlägg.
Samtidigt var svaret med tiderna en information till alla att tiderna för acceptans finns loggade, något som numera krävs.
Det är riktigt, men man kan även ha det inställt så att man får en notis om någon skriver i en tråd man själv skrivit i.
När det kanske inte är jätteviktigt det man skriver, känns det lite onödigt att citera eller tagga anser jag, men självklart finns det inget förbud att tagga @niphredil men inte heller någon regel att man måste eller bör göra det.
Nu tror jag att det är så att man får enbart en notis oavsett hur många som skrivit i den sedan man senast läste den.
Jag har inte själv den inställningen, och visst om det inte är troligt att en användare kommer läsa en tråd är det väldigt bra att tagga.
Men jag är väl en gammal hund och detta med taggning och notiser är ganska nytt i forumets 22-åriga historia @Hyacinth och alla andra.
Mitt inlägg var skämtsamt. Därav smileysarna och "forumreglerna" - du vet uppenbarligen inte att det är en oskriven regel på Buke och man får minsann veta direkt om man struntar i den. Precis som du fick nu.Det är riktigt, men man kan även ha det inställt så att man får en notis om någon skriver i en tråd man själv skrivit i.
När det kanske inte är jätteviktigt det man skriver, känns det lite onödigt att citera eller tagga anser jag, men självklart finns det inget förbud att tagga @niphredil men inte heller någon regel att man måste eller bör göra det.
Tack, fixat nu.@Gunnar Noterade nyss ett stavfel, om du vill ändra det. Skylten som säger att "du måste logga in" etc. Det står användErkonto.