Cilla
Trådstartare
Sv: ytliga böjsenan ömmar - vad göra?
jo, visst, jag förstår allvaret i det hela. mycket väl.
men någonstans måste jag börja och för mig är det självklart att börja hos min VET, som känner hästen. visar hon minsta på böjprov kommer jag naturligtvis att gå vidare med det. dum vore jag annars!
jodå, hissen går hela vägen upp, även om det inte verkar så. alla har n plan och strategi på saker dom gör och min strategi just nu är att kolla henne med hjälp av min VET och sedan gå vidare.
å bara för att förtydliga... jag vill ju givetvis inte att hästen ska avlivas!
Du verkar inte alls förstå själva allvaret i just reaktion på senorna..Och det är jätte tråkigt för din häst tycker jag..
Det jag dock inte begriper är när 10- talet människor här sitter och säger att du bör åka till klinik och får det ultraljudat..Och ändå ringer ingen klocka hos dig..Går inte hissen ända upp?
Men som sagt det är din häst..
jo, visst, jag förstår allvaret i det hela. mycket väl.
men någonstans måste jag börja och för mig är det självklart att börja hos min VET, som känner hästen. visar hon minsta på böjprov kommer jag naturligtvis att gå vidare med det. dum vore jag annars!
jodå, hissen går hela vägen upp, även om det inte verkar så. alla har n plan och strategi på saker dom gör och min strategi just nu är att kolla henne med hjälp av min VET och sedan gå vidare.
å bara för att förtydliga... jag vill ju givetvis inte att hästen ska avlivas!