Pancakes
Trådstartare
Jag undrar om någon här kanske kan komma med tips på vad för jobb det är jag egentligen vill ha. Jag är en sån som bara blivit kvar på det jobb jag tog när jag behövde ett och trivs inte jättebra och är understimulerad. Problemet är bara att jag inte vet riktigt vad det är jag vill göra istället
Jag har pluggat MKV (medieprod.) för ett par år sedan men det har inte blivit något av med det, jag jobbade med hästar ett tag efter högskolan innan jag tog nuvarande jobb. Jag älskar att jobba med text, jag har alltid drömt om författarskap, skriver gärna olika typer av texter men journalistiken är ju en ganska trög arbetsmarknad minst sagt...
Jag trivs inte med frekvent kundkontakt (det är en av största nackdelarna med nuvarande jobb), jag har däremot inget emot att jobba mycket med kollegor. Copywriter, content manager är ju sådant som ploppar upp i mitt huvud även om det nog behöver till en del kompetens men arbetsmarknaden är kanske inte mycket roligare där? Nån slags sekreterare? Vad kan man mer göra? Webb?
Jag trivs inte med frekvent kundkontakt (det är en av största nackdelarna med nuvarande jobb), jag har däremot inget emot att jobba mycket med kollegor. Copywriter, content manager är ju sådant som ploppar upp i mitt huvud även om det nog behöver till en del kompetens men arbetsmarknaden är kanske inte mycket roligare där? Nån slags sekreterare? Vad kan man mer göra? Webb?
Senast ändrad: