Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte att det där blev bättre efter ett tag, men det tog nog två veckor eller så (med yoga varje dag alltså) innan jag började kunna stänga av den delen av hjärnan ordentligt. Jag trillar fortfarande dit ibland, särskilt om jag har planerat lite dåligt och har en massa annat i huvudet samtidigt, men oftast lyckas jag hitta lugn efter en stund ändå.Jag skulle hemskt gärna komma igång med yogan, men upplever att jag känner mig rastlös och lite stressad när jag väl kör ett pass. Man kanske kommer över den känslan när man kört ett tag?
Gillar att du kämpat på, inte motovationsdippen.Nu börjar det nästan kännas liiite trögt att gå till mattan. Tillfällig motivationsdipp, gissar jag på! Men - yogat varje dag sen 1 januari. Det är ju ganska strongt ändå! Till mattan ska jag, även om huvudet är någon annanstans och det tar emot lite i kroppen.
Låter klokt! Adrienne har några pass vid stress också, körde ett i höstas jag gillade mycket.Jag har gått ifrån Foundations lite de senaste dagarna och istället fokuserat på vad kroppen behövde - både fysiskt och mentalt. Jag har varit väldigt stressad på senaste och därmed dragit på mig en hel del spänningar i kroppen, så jag har fokuserat på att försöka bli av med det. Idag var det höfterna och nacken som fick en omgång. Planerar att återgå till Foundations imorgon!
Tack för tips! Något säger mig att det kan uppstå behov för ett hel del sådana pass under de närmsta 6 veckornaLåter klokt! Adrienne har några pass vid stress också, körde ett i höstas jag gillade mycket.
Dagens pass var meditation for self love.
Gick bättre än jag trodde, valde att sitta skräddare med en filt under höfterna, det började kännas i slutet, fick aktivt slappna av och göra små justeringar för att inte spänna mig mer och mer. Lagom långt och lagom nivå på utmaning för mig idag.