Det gjorde jag också förr! Men så hittade jag en svaghet under skulderbladet och fick tränat upp det. Efter det kan jag lyfta mig korrekt i sidoplankan och jäklar vad tekniken gör skillnad! Bara lite peppJAG
HATAR
SIDOPLANK
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gjorde jag också förr! Men så hittade jag en svaghet under skulderbladet och fick tränat upp det. Efter det kan jag lyfta mig korrekt i sidoplankan och jäklar vad tekniken gör skillnad! Bara lite peppJAG
HATAR
SIDOPLANK
Det gjorde jag också förr! Men så hittade jag en svaghet under skulderbladet och fick tränat upp det. Efter det kan jag lyfta mig korrekt i sidoplankan och jäklar vad tekniken gör skillnad! Bara lite pepp
I Foundations, går hon igenom en position per video eller hur funkar det?Pigeon pose var en av dagens positioner i Foundations och alltså HALLÅ vilken underbart skön (nåja, välbehövlig i alla fall) grej det var för mig! Jag har definitivt inte gjort den korrekt tidigare, men nu när jag verkligen fick möjlighet att gå igenom den steg för steg uppnådde jag världens goaste känsla i baksida lår + rumpmusklerna vilka båda är problemområden för mig. Det kändes verkligen som att den kom åt där det behövdes!
Ja, precis. Därför är de flesta av videorna under 10 minuter långa, varför jag gör 2-3 st per dag. En del av dem är extremt grundläggande, typ som den där hon går igenom Mountain Pose, men jag har gett mig den på att köra igenom dem allihop ändå om jag nu skulle råka lära mig någotI Foundations, går hon igenom en position per video eller hur funkar det?
Det låter ju jättebra! Jag kanske också ska ta mig en titt, så lätt att man missar saker när man bara kör flowsJa, precis. Därför är de flesta av videorna under 10 minuter långa, varför jag gör 2-3 st per dag. En del av dem är extremt grundläggande, typ som den där hon går igenom Mountain Pose, men jag har gett mig den på att köra igenom dem allihop ändå om jag nu skulle råka lära mig något
Åh jag borde nog verkligen köra igenom alla foundations också!
Själv är jag lite "dålig" på att komma igång med yogan nu. En del för att det är så svinigt kallt hemma, så det tar emot att komma ut från under filten och köra igång. En del för att jag är jättestressad just nu tydligen, vilket gör att jag inte kommer mig för. Även om yoga är exakt det som skulle hjälpa mig med stressen gah!
Det har kommit och gått för mig, men mer sällan nu än när jag började tycker jag för mig hjälpte det att börja gå igenom videon innan jag körde, för att ha koll på vad som var på gång. Och att tänka att jag kör så gott jag kan, blir lätt stressad i flows har jag märkt, men även det har blivit bättre än när jag börjadeJag skulle hemskt gärna komma igång med yogan, men upplever att jag känner mig rastlös och lite stressad när jag väl kör ett pass. Man kanske kommer över den känslan när man kört ett tag?