Yes! Nu är de påväg!

Solvira

Trådstartare
Fick just mail från dem jag beställt mina Königs stövlar och Döbert kandar ifrån. De är nu påväg, så de borde komma i början av nästa vecka! :banana:

Perfekt, då kan jag hinna gå in mina stövlar förhoppningvis så att jag kan glänsa i dem på tävlingen på söndag. :D

Kan knappt vänta! Ge mig mina saker nu, NU, NU! ;) :D :banana: :bump:

Sv: Yes! Nu är de påväg!

Men det är väl rätt? dressyrgnägg?

du får visa bilder sen.. ;)

vart beställde du från??

Hmm, du kommer nog ta tillbaka det där om att tävla i dem på söndag ;) jag har haft mina i en månad nu och funderar på om jag eventuellt kan tävla i dem den 9 april :p

Bah, inte då, jag tävlade i mina förra stövlar när jag haft dem en dag bara. :p Jäklar va svårt det var att hålla ner hälarna, jag tappade stigbyglarna hela tiden. :o Men vill man vara fin får man lida pin! :D

:eek: :eek: Va, är det?

:p Vi får se. Men jag kan ju säga att resultatet på hur jag red inte påverkades nämnvärt sist jag hade nya stövlar. ;)

Det ena uteslutar inte det andra. :p

och nej, jag skulle inte rida i stövlar som gjorde ont. :mad:

De gör inte ont, till skillnad från de förra stövlarna jag köpte. Jag är helt kääär. :love: :love: De är jättesköna! Dock så har jag nog ändrat mig, ska vänta med att rida i dem tills jag gått in dem ordentligt och de satt sig snyggt. :p

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·
Hoppning Hej! Som rubriken lyder så skulle jag gärna vilja börjar tävla hoppning framåt försommaren-sensommaren och då väldigt lätta klasser då...
Svar
1
· Visningar
1 291
Senast: Mabuse
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jaha, från mitt kärleksfulla grundläge blev det visst en störtkrasch ner i vansinnet....:meh: Eller ska jag kanske bara se det som ett...
Svar
0
· Visningar
383
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag lovar och svär men jag hade faktiskt ingen aning om att igenridningslektionen jag var inbokad på var en hopplektion! Det gick upp...
Svar
0
· Visningar
419
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Valp 2025