X-box, speltips tack!

E

Egonson

Jag fick en X-box i 20 års present :D :banana:
Total överraskning för mig. Skoj, skoj, skoj :bump:
Men, jag har ju inga spel.. Så det måste jag fixa.

Någon som har tips på roliga/spännande/givande och lagom svåra spel (inte FÖR lätta så att de tar slut på en dag, men ändå inte de allra svåraste).
Gärna äventyr el. liknande där man ska klara olika levels, eller liknande Lord of The Rings där man ska övervinna olika typer hinder och motståndare, samla föremål, utföra uppdrag samt ta sig till olika platser på olika sätt.
Tips på andra typer av spel är dock också väldigt välkomna :idea:
Sportspel är dock inte så intressant :p

Flytta hemskt gärna tråden om jag har lagt den fel.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: X-box, speltips tack!

fåse, project gotham racing 3 måste du ha. halo och Halo 2 (fortfarande inte spelat *morrar*) fable kanske vore kul, jag tyckte inte det men vem vet. ^^

Fick låna en hel drös med spel, så nu har jag suttit hela helgen och spelat Prince of Persia, sands of time. Hm.. Rätt knivigt :p
Har provat lite Sagan om Ringen och Worms 3D (jag fick ju inte ens masken att röra på sig :devil: ) samt lite bilspel..

Project Gotham Racing 3 lånat, har ej provat.
Halo 2 fick jag med låna men jag kom inte ens in i spelet :o
Får nog klura lite mer på det sen.

Halo, är jäkligt kul :D Morrowind, om man gillar segare spel med mycket läs-engelska. Colin mc Rae 4 rallyspel.

inte för att jag personligen skulle rekkomendera colin mcrae 4 till någon, men visst, det är väl okej. ibland. lite då. liite.. :O *tycka*

morrowind är dock. ett jävla evighetsspel :) går att klara på 7 minuter, för mig tog det 2 veckor, dvs 330 speltimmar, att ta mig igenom någolunda tillfredsställt :)

halo är nog det bästa dock... det liksom.. "förkroppsligar" spelkänsla på något sätt, det är helt enkelt spelet som fått konsollen gjord till sig :)

Är det ingen som har spelat Sands of Time? Jag har kört fast totalt..

jooo. Det är kul iafll:p För ROLIGT, det är det:D

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
Tjatter Året är 2517, planeten “Jorden-Som-Var” har länge varit obeboelig och människorna har spritt ut sig i universum till ett nytt solsystem...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
35 547
Senast: Snurrfian
·
Anläggning Vill gärna ha tips på lösningar för att slippa undan att fodra på marken. Ger inte fri tillgång utan uppvägda givor. Är inte ute efter...
2
Svar
20
· Visningar
6 504
Senast: spagan
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 831
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix