WorldFengur

S

Spenna

Hej..Skulle vilja ställa en enkel fråga..Om Moderator tycker att den inte hör hemma här..får den väl flytta tråden..

Jag och min mamma är nyblivna medlemmar i SIF!
och Stormur..Läste ngnstans att man kan bli medlem GRATIS i WF om man var medlem i SIF och det vill vi gärna ta reda på HUR man gör..för vi hittar inget om detta längre...

Snälla..någon som kan hjälpa oss

Tack på förhand :idea:

Sv: WorldFengur

Saxat från www.icelandichorse.se angående worldfengur:

För att få tillgång till databasen måste du meddela avelskansliet följande uppgifter: E-postadress, ett lösenord som du vill använda och en användarkod. Gör dessa personliga; tex Måstad-Frida eller Ystad-Bertil. Avelskansliet vidarebefodrar dina uppgifter till WorldFengur som skapar ett användarkonto till dig. Ange också ditt medlemsnummer i SIF.

Avelskansliet når du på: avel.svenska@icelandichorse.se

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: Tuvstarr
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 333
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 650
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 410
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar