World of warcraft

Status
Stängd för vidare inlägg.

Zody

Trådstartare
Tänkte bara höra om det finns några bukefalister här som lirar?
Funderar själv på att börja då jag kikat på vännerna som lirar och insett att det verkligen är ett spel för mig. Älskar rpg-spel i alla former, och har spelat de flesta warcraft-spelen innan.

Så gott folk - finns det spelnördar här? ;)
Vilken server?
Alliance eller horde?
Tell me :bump:
 
Sv: World of warcraft

Jag och Badpojke (som inte är så aktiv här men han finns iaf :D) spelar på Scattered Hand, Horde! Jag har spelat lite på Stormscale också, Alliance.

Var spelar du?

For the Horde! :p
 
Sv: World of warcraft

Har inte börjat lira än, ska beställa spelet idag och hoppas på att ha det hemma på torsdag :)
Troligtvis kommer jag spela på Stormreaver då många av vännerna lirar där som Horde, men har även blivit erbjuden att lira på Stormscale som Alliance, då har jag klan redan från början. :D Rätt nice egentligen, här kommer jag som newbie och får lira med ett helt gäng lvl 60 :D
Har med andra ord inte bestämt mig än, men det vore kul att vara undead warlock eller night elves hunter ;) Återstår att se helt enkelt, får kika lite på de olika alternativen när spelet har kommit.
 
Sv: World of warcraft

Nej inte Warlock, dom är ju sämst! Night Elves är snygga :) Jag tycker du ska göra en Shaman om du ska spela Horde, det är klart det roligaste jag provat! Jag är lvl 21 nu, det högsta jag nånsin blivit haha.
 
Sv: World of warcraft

min pojke spelar.. jämt :smirk:

så jag har även spelat lite..
och se är väl rätt kul
men inget jag skulle lägga ut pengar på
 
Sv: World of warcraft

haha, okej :p Har ju noll koll än så länge, så det återstår att se helt enkelt vad det blir, men night elves är sjukt snygga. :D Fast å andra sidan så känner jag mig sugen på att vara ruskigt elak, tidigare då jag lirat andra rpg-spel har jag alltid valt snälla och goda sidan haha. Time to get nasty perhaps? :devil:
 
Sv: World of warcraft

jag lägger helt klart ner pengar på ett sånt spel, men det är ju jag :D
Spelnerd som jag är har jag inget emot allt lägga ut 13 euro/månad för att få spela ett så juste spel ;)
 
Sv: World of warcraft

ja jag är ju häst nörd så jag röknar alla pengar som inte är pengar till mina hästar i grejer som jag kunde ha köpt till mina hästar :rofl:

för övrigt tycker jag human är snyggast ;)
 
Sv: World of warcraft

Jag var hästnörd till dess att jag blev hästlös nu i vintras, men troligtvis kommer det beroendet snart tillbaka det med ;)

Usch, humans är ju så tråkiga, såna ser man ju knalla runt dagligen utanför fönstret ;)
 
Sv: World of warcraft

Vart spelar din kille?

Vi har både häst och WoW :D
 
Sv: World of warcraft

haha, sånt ska man ha koll på vet du väl, livsviktigt att veta ;)
 
Sv: World of warcraft

Jag spelar på stormscale.
lvl 52 undead mage, horde då givetvis.
Warlock är skit soft att spela förövrigt, har spelat det i betan och har nu en som är under lvling ;p.
Lite halv svårt att komma underfund med alla spells osv. men annars skulle jag nog hellre ha en lvl 52 warlock än en mage just nu.
 
Sv: World of warcraft

Killen spelar massor. Har nån häst som springer omkring och sånt.

Jag förstår inte så mycket av det och det ser riktigt komplicerat ut.
Jag vet i princip bara att det är massa rött och brunt. Ungefär det jag uppfattat. :D
 
Sv: World of warcraft

Här har du oxå en spelnörd... :angel:

Jag har förövrigt en Dvärg hunter lvl 30, Jojidun och en lvl 46 Tauren Shaman. Jag tycker hunter rocka :banana: Ett plus i kanten är oxå att den kan tämja ett djur. Jag har en björn som heter Svante ;)


Jag spelar på den Amerikanska serven, vad spelar ni andra på??
 
Sv: World of warcraft

Har också en hunter. NE hunter lvl 60 på Eu-Al'AKir. Har också en Ne druid under lvling där (lvl 35 nu) sen spelar jag en del på Ragnaros som horde. Är bara lvl 14 än sålänge, shaman. WoW är helt klart ett underbart spel. Inte så svårt man kommer in i det fort. Mitt första MMORPG. Sen är det grymt vanebildande :devil: . Tur att jag ska vara ledig hela denna sommaren så pållan hinns med också :angel: .

/Maria
 
Sv: World of warcraft

Nu är det beställt och förhoppningsvis ligger det i brevlådan imorgon! :bump:
Har fått order av vännerna att spela som horde så det blir troligtvis en UD warlock eller en Orch hunter. Får prova mig fram lite helt enkelt, en UD rogue vore också lite småkul.
Jag och mitt velande. :P

Tips på bra servrar förutom Stormreaver?
 
Senast ändrad:
Sv: World of warcraft

Det var min fasta övertygelse att jag skulle älska WoW, men efter ca 3 veckor tröttnade jag. Vet inte ens varför, kanske för att det tar för mycket tid helt enkelt.

Nä, Diablo 3 är det jag väntar på :)
 
Sv: World of warcraft

Spelar CS
Gillar CoD

Strategispel så ska det vara den klassiska Command & Conqure
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej Buke, nu skulle jag behöva bolla lite tankar... Det är lite det här med vänner, hur man vet om man ska kämpa för att behålla...
Svar
3
· Visningar
1 021
Senast: Turali
·
N
IT & mobiler hej hej! har haft så mycket fritid på sistone att jag börjat spela wow på min före detta pojkväns konto, så man slipper betala den...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: nonstop
·
G
IT & mobiler Jag är det någon annan som fastnat i World of warcrafts härliga värld? Vad spelar ni på för server mm? Jag spelar på Terenas har...
Svar
6
· Visningar
825
Senast: replica
·
Y
IT & mobiler Jag letar som en tok efter människor som spelar WOW (World of Warcraft), det skulle nämligen vara kul att kunna prata med någon på...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 711
Senast: GaliasSund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp