World of warcraft

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: World of warcraft

Det tar ju mkt tid, det gör det. :) Jag är rätt säker på att jag kommer gilla det och fortsätta spela, jag har ju som sagt gillat de tidigare spelen grymt mycket så.

Diablo är också kul, dock har jag bara lirat ettan själv på PS men kikat lite på tvåan då andra spelat :)
 
Sv: World of warcraft

Laban skrev:
Spelar CS
Gillar CoD

Strategispel så ska det vara den klassiska Command & Conqure

Gillar du RTS lir ska du kika på Warhammer 40k: Dawn of War, det är helt sjukt bra i multiplayer. Kanonbalanserade raser, skön grafik, ljud o känsla. Förutom 3 veckor WoW så är DoW det enda som rullar på min dator, och har gjort sedan oktober förra året :D
 
Senast ändrad:
Sv: World of warcraft

Aah, det fanns en gammal WoW-tråd så jag puttar väl lite på den då! :D

Pojkvännen köpte spelet åt mig idag, :love: har inte hunnit installera det ännu men funderar på att bli Undead Warlock. Verkar komplicerat men häftigt. :D
 
Sv: World of warcraft

Har en Lvl 60 Rank 4 Undead Mage på Burning Blade
En lvl 28 Human Mage på Daggerspine
En lv 20 Night Elf på Daggerspine.


Spelar förutom wow även CS och WC3.
Min CS klan söker förövrigt tryouts.. :angel:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: World of warcraft

kl

jaaaa! En wow-nerd-tråd! :D knuffar liv i denna!
Jag har en 80-priest och en 75 druid, på servrarna hamourush och burning legion! Raidade mycket före WotLK med guilden, Black temple och Sunwell.. Men för tillfället står det ganska still, sedan WotLK kom ut.. Är med i en hardcoreguild med druiden, genom killen, så jag får sätta fart att lvla upp "henne" innan de lessnar på mitt slack.. haha

FOR THE HORDE! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej Buke, nu skulle jag behöva bolla lite tankar... Det är lite det här med vänner, hur man vet om man ska kämpa för att behålla...
Svar
3
· Visningar
1 021
Senast: Turali
·
N
IT & mobiler hej hej! har haft så mycket fritid på sistone att jag börjat spela wow på min före detta pojkväns konto, så man slipper betala den...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: nonstop
·
G
IT & mobiler Jag är det någon annan som fastnat i World of warcrafts härliga värld? Vad spelar ni på för server mm? Jag spelar på Terenas har...
Svar
6
· Visningar
825
Senast: replica
·
Y
IT & mobiler Jag letar som en tok efter människor som spelar WOW (World of Warcraft), det skulle nämligen vara kul att kunna prata med någon på...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 711
Senast: GaliasSund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp