World Fengur

Sv: World Fengur

Det står inte i hans ID. Kollade sedan, och du har helt rätt. På WF står det "SE2000100261"
Men i passet står det "SE00100261"

:mad: :mad: :mad:

Det står inte i hans ID. Kollade sedan, och du har helt rätt. På WF står det "SE2000100261"
Men i passet står det "SE00100261"

:mad: :mad: :mad:

Det blev ändrat kring milleniumskiftet att man var tvungen att lägga till 19 för hästar födda på 1900 och 20 för hästar födda på 2000 talet. Numera står det alltid så i dom nya passen och WF har ändrat alla gamla reg.nr.

Inget att bli sur för ;) hur skulle annars WF veta om hästen är född på 1901 eller 2001:confused:

Okej, då förstår jag. Då måste alltså min häst vara född precis innan det ändrades? (han är född 2000)

Jag blev intresserad av World Fengur och försökte anmäla mig som ny medlem, hur gör man?
Och har hört att det kostar gör det det?

//tacksam för svar

Det finnes ingen apostrofer i det islandske alfabetet. En apostrof ser slik ut: '
Derimot har islandsk en del vokaler som svensk mangler. Disse er markert med en akutt aksent: ´
:)

Jag blev intresserad av World Fengur och försökte anmäla mig som ny medlem, hur gör man?
Och har hört att det kostar gör det det?

//tacksam för svar

Ifall du är medlem i SIF så ingår WF i medlemsskapet. Jag tror att du mailar SIF för att få lösenord, men där kan jag ha fel. Jag var medlem redan innan det ingick och fick behålla mitt tidigare lösenord. Du kan säkert läsa mer på SIF´s hemsida.

OA

Ifall du är medlem i SIF så ingår WF i medlemsskapet. Jag tror att du mailar SIF för att få lösenord, men där kan jag ha fel. Jag var medlem redan innan det ingick och fick behålla mitt tidigare lösenord. Du kan säkert läsa mer på SIF´s hemsida.

OA

jag fick maila användarid och lösenord till SIF och dom lade in det i WF

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka