Word till pdf?

Blueberry

Trådstartare
Hur i hela friden sparar man ett word.dok till pdf?
-total förvirring-

(Slänger in tråden här innan den flyttas till "Datorer", det är ju lite mer aktivitet på det här forumet :angel: )
 
Sv: Word till pdf?

du behöver ett program som kan spara i pdf format. Adobe har ett, men det kostar pengar (till skillnad från läsaren som är gratis). Det finns även åtminstone två gratisprogram, ett av dem heter PDFCreator, ett annat Tomahawk. Jag minns inte vilket jag tyckte var enklast och dt finns säkert fler.
 
Sv: Word till pdf?

Du måste ha ett program som heter Adobe Acrobat
 
Sv: Word till pdf?

Jag har ju alla adobe-program :angel:
Men alltså, man kan ju välja Spara som > filformat > pdf, alternativ att man exporterar.
Kan inte word fixa det själv? :crazy:
 
Sv: Word till pdf?

I PDFCreator så gör man att man väljer skriv ut och väljer då istället för sin skrivare PDF programmet.

Kanske Adobe Acrobat har samma funktion
 
Sv: Word till pdf?

Laban skrev:
I PDFCreator så gör man att man väljer skriv ut och väljer då istället för sin skrivare PDF programmet.

Kanske Adobe Acrobat har samma funktion
det har det. man väljer i Skriv ut..
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
629
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 842
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 617
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp