Windows Vista (Longhorn)

Olius

Trådstartare
Håller på att tanka ner betan nu. Är det någon här som testat den? Är den FÖR instabil för att ens bry sig om?
 
Sv: Windows Vista (Longhorn)

IDG har ju haft massa artiklar om mängder med säkerthetshål i betan. Så jag lugnar mig nog lite till ;)
 
Sv: Windows Vista (Longhorn)

Jag har kört Longhorn en längre tid, innan det ens var påtänkt med betaversion. Den fanns bara tillgänglig några timmar på nätet, sen dök den aldrig upp igen. Undrar varför,,,,,,,,,,,,,,,,,, :angel:
 
Sv: Windows Vista (Longhorn)

Har ingen bråska att köra den ännu.
 
Sv: Windows Vista (Longhorn)

Tänkte prova den på en egen partition, men om den är som ett såll säkerhetsmässigt får det nog vara tror jag. :smirk:
 
Sv: Windows Vista (Longhorn)

Brukar vara lagom att köra MS nya efter att dom släppt SP2, varför vara först och hitta alla problem så länge det inte är någon ny funktion som man absolut inte klarar sig ifrån?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 339
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
629
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 489
Senast: Rie
·
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
400

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp