Windows Update

Luxi

Trådstartare
Hej

Har ett problem, jag får upp det lilla märket för uppdateringar titt som tätt på min dator, men den har slutat ladda ner några.
Går man in på IE och sen Windows Update så vill den inte gå in på sidan utan "hänger sig" hela tiden :mad:

vet ej hur länge den har varit så här?
Funderar på att installera om IE eller är det någon mer data kunnig här som har någon annan teori om varför detta uppkommit? eller vad man skall göra?? :banana: :confused:
 
Sv: Windows Update

Har du en laglig version av windows?

Har du inte det kan det ge sådana här resultat, tyvärr!
 
Sv: Windows Update

A_K_N skrev:
Har du en laglig version av windows?

Har du inte det kan det ge sådana här resultat, tyvärr!

javisst, jag har en laglig version, men hittade felet! När man gick in på Update, den hittade ju uppdateringar mm, men när man klickade på att den skulle hämta de så funkade inte det.

Vi hittade en patch som förhindrade att "Windows Update" funktionen kraschade

http://www.microsoft.com/downloads/...FamilyID=363F50FC-049E-4504-A987-A78BA8746E39
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 927
Senast: kma
·
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 651
Senast: yamyam
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 610
Senast: Amaranthe
·
Tjatter Den lilla ridskolan är vanligtvis en plats där barn, vuxna och hästar trivs och umgås i godan ro! Nu har det dock flyttat in ett gäng...
31 32 33
Svar
641
· Visningar
23 139
Senast: iiantazie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp