Willing and Able NT

Centaur

Trådstartare
Någon som vet mer om denna hingst? Tex är han godkänd? Allt jag vet är att han är snygg och rids av Per Sandgaard.:p Ska inte betäcka, bara nyfiken.

Sv: Willing and Able NT

Han visades på bruksprovet för två år sen och godkändes inte. Jag tyckte inte att han var snygg när jag såg honom men han kan ju ha växt till sig!

På sista sidan hittar du hans resultat http://www.equipe.nu/resultat/Bruksprov06_2246.pdf

BTW, gräsligare namn har jag nog aldrig hört på en häst, som en av våra Bukevänner sa på läktaren, det låter ju som ett fnask:crazy:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 091
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
521
Senast: Nikan
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 633
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
1 240
Senast: GoLightly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka