Svarta Sara
Trådstartare
Finns det någon som har häst efter Willibald? Min är Willibald - Elizar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, Fasen vad jag reagerade "det namnet lät bekant" den stammen har jag hört förr osv, och så tänkte jag "vem kan ha SÅN koll på ridskolehästars stam" ser nicket och inser att vi bor ju i samma byhåla
men för att tillföra ngt i tråden så kan jag berätta att jag träffat självaste Willibald i slutet av hans liv, och måste ge ett stort plus för hans trevliga psyke (eller om han bara var uppfostrad) vänlig och social, stod med öppen box och var social, trots massa ston runt omkring och utanför.
Jag har ett sto som är helsyster med ovanstående dvs e:Willibald ue:Gassendi. Hon är f: 05 och är den sista avkomma han har. En jättetrevlig okomplicerad dam som nog mäter dryga 1,70, mest ben.
Sen känner jag en hel del andra, grannen har en ue: Alpen Fürst som hade en helsyster i Stockholm som tyvärr är död. En av mina bästa kompisar har ett sto ue:Irco marco som bor i stockholm.
Vad det gäller Willibald själv så är han högst levande. Ser honom varje dag . I hagen jämte mina hästar...
Häftigt, det finns även en till helsyster f-97 här i krokarna, den låter precis som du beskriver din fransosen. Den är stor ca 170+ (vet ej exakt) svart o rätt grov. Bild