56 är inte hjälmstorlek för en vuxen, det är ju en barnhjälm????!
Jag har storlek 55
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja? Någon som tvivlar på att du är ett barn?Jag har storlek 55
Ja? Någon som tvivlar på att du är ett barn?
Alltså 36 i skor, 158/164 i kläder, handskar 6,5, ser lagom ut på en c-ponny, kan fortfarande gå på barn/ungdomsbiljett (ner till 15 år utan att någon ens ifrågasätter), ponnykunderna får länga lädren när de ska prova (efter 3 år i försäljningstalm kan jag räkna på en hand vilka som har fått korta). Så jag vet inte, får jag ens räknas som vuxen?
Vi också, för vi vet inte hur vi ska få 10 hästar ditPS 2.
Min mamma är nervös för Gärds
Vi också, för vi vet inte hur vi ska få 10 hästar dit
Max funkar alltid bra!Vi kan köra en som är snäll. Och inte väger mer än 600 kg för det är vad mitt lilla släp får inhysa
Ja du tolkar saker som ett barn.
Nej? Frågor på det?Alltså 36 i skor, 158/164 i kläder, handskar 6,5, ser lagom ut på en c-ponny, kan fortfarande gå på barn/ungdomsbiljett (ner till 15 år utan att någon ens ifrågasätter), ponnykunderna får länga lädren när de ska prova (efter 3 år i försäljningstalm kan jag räkna på en hand vilka som har fått korta). Så jag vet inte, får jag ens räknas som vuxen?
Nej? Frågor på det???????????????Ja jag tänker i nya banor.. inte gamla inskränkta kärringbanor!
Jag förstår inte vad du menar???Alltså det verkar mest vara Nova som inte förstår och är lite bitter
Jag förstår inte vad du menar???
Nej, lugnt. Jag är ett barnNej? Frågor på det?
Nej, lugnt. Jag är ett barn