Halmbal haha
Kan det nog varit! Men man behövde kanske inte ta ut svängen så mkt för o komma runt? Alltså noll koll. Minns bara sprången Anna sa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Halmbal haha
Nä asså jag tror det bara var en tunn pinne. Måste kolla filmen sen
Precis bakom Max rumpa. Alltså det var väl bara för att man inte skulle få välja vägen själv
Jag hade åtminstone rätt materialOk det var varken en tunn pinne eller halmbal
Max ärAlltså dom där häckarna vid vattnet, har nog aldrig sett några hästar hoppa bra på dom.
Vilken liten pärla Max är!! Var inte Sigrid med?
Max är 152, gick som ponny tills han var 7. Sigrid är nog faktiskt 167. Jag som aldrig skulle ha en häst över 165Hur var det nu...Max är 155 cm? Hur stor är Sigrid?
Jajaja min hjälm är stor. Köp ponnyn istället så den slipper leva med det. Den var dessutom jätteduktig och gick till 66% i dressyren och 0:a i både hopp och terräng. Borde nog kanske anmäla den till en h90 snart..
Jag tänker för ponnyns skull, så den får en ryttare som kan se hindren Fast fröken övervuxen connemara ska faktiskt sponsra mig med en ny hjälm eller tekniskt sätt har sedan jag fick ett presentkort i julklappHahahaha du lär INTE köpa ny hjälm bara för att den blir såld.....
hahaha ja så kan man ju "se" det! Tekniskt sätt kommer du alltså aldrig få en ny hjälm eftersom du aldrig kommer ha tid att åka och lösa in presentkortet.....Jag tänker för ponnyns skull, så den får en ryttare som kan se hindren Fast fröken övervuxen connemara ska faktiskt sponsra mig med en ny hjälm eller tekniskt sätt har sedan jag fick ett presentkort i julklapp
Jag tänker för ponnyns skull, så den får en ryttare som kan se hindren Fast fröken övervuxen connemara ska faktiskt sponsra mig med en ny hjälm eller tekniskt sätt har sedan jag fick ett presentkort i julklapp
56 tror jag räckerJag kollade faktiskt m butiken igår men de har såklart inga inne så behöver veta strl. Hur många mindre än nuv??? Bengts kanske har så man kan prova?
56 tror jag räcker
56 är inte hjälmstorlek för en vuxen, det är ju en barnhjälm????!