Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
eller råkade hamna på fel sida av en pinne så jag la typ 14 språng istället för 4 efter banken.
Räknade på filmen o det är 6 ist för 4.5 och det ser BRA ut. Snyggaste räddningen ever. Det är ju många som klämmer in ett kort sista med andan i halsen men inte ni inte!
Jag kan berätta saker om Sigrid som gör att du mår bättreHaha dom är inte ett dugg lika men superfina bilder!!!
Ja jag kommer aldrig förlåta dig för att du köpte Sigrid framför näsan på mig.. Eller framför min fattiga näsa som ändå inte hade råd... Jaja
Jag kan berätta saker om Sigrid som gör att du mår bättre
Sen kommer det filmer, jag behövde bara återhämta mig några dagar. Tävlade även lördagen så det blev inte så mångs timmars sömn i helgen!
Hon skulle alltså eg gått innanför pinnen på 4.
Vem vann eg?
Equipe is your friend!
Men hon gick utanför menar du?
Ja. Det var bra avstånd på 4 innanför och dåligt på 4.5 om man gick utanför. Sigrid flög väl lite för snabbt över banken eller nåt hon är iaf utanför på filmen men på 6 bra istället för 4.5
Det är vid sådana tillfällen man ser vilka som är proffs o inte
Chefen. Jag vaknade vid 6. Hon gick dock upp vid 8. Jag låg i sängen till 10Vem vann eg?
Fast det var ju mer skillnad än ett halvt galoppsprång att gå på båge utanför?
Det får @Wilisia svara på! Tyckte Anna sa 4.5 på ytterspår o därför mkt bättre på insidan då det blev 4 jämna. Jag kan INGENTING om galoppsprång
Jag har hört rykten om att en bra galopp är tretaktig.
Ok, ja jag stegade inte direkt.. Hade för mig att det var en stubbe och en halvdag men det kanske det inte var.Det var ju bara en liten stubbe o runda liksom.