Jag kan i alla fall meddela att det inte hjälper att ha på sig rosa saker, rida ponnyer osv. Fast jag antar att det ändå att du vill ha till hästen..
Haha ja... Jag behöver ju inte bli ett dugg yngre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan i alla fall meddela att det inte hjälper att ha på sig rosa saker, rida ponnyer osv. Fast jag antar att det ändå att du vill ha till hästen..
Haha ja... Jag behöver ju inte bli ett dugg yngre
Jag bara väntar tills Nova läser den kommentaren
Den gamle skatan? Hon kan inte läsa en sådan här liten text utan förstoringsglas, hon behöver definitivt en föryngringsprocess
Hade du varit i min unga ålder hade du vetat att man kan förstora texten på datorn så även @Novali01 kan läsa den!Den gamle skatan? Hon kan inte läsa en sådan här liten text utan förstoringsglas, hon behöver definitivt en föryngringsprocess
Hade du varit i min unga ålder hade du vetat att man kan förstora texten på datorn så även @Novali01 kan läsa den!
Sa hon o kastade den största stenen i bukes glashus!Den gamle skatan? Hon kan inte läsa en sådan här liten text utan förstoringsglas, hon behöver definitivt en föryngringsprocess
Är det något mitt jobb har lärt mig så är det att man inte behöver vara rädd för de äldre (aka gamlingar).. och även om min chef läser detta kan hon inte ge mig sparken för hon har ingen annan som jobbar.Sa hon o kastade den största stenen i bukes glashus!
Och JO, det hjälper VISST att ha rosa saker o köpa ponny! HUR kan du vara så elak o säga motsatsen Wilisia???? Och om du inte lärt dig det på jobbet så kommer du snart bli varse hur många elaka små trix vi ngt mer erfarna kan ha mot uppnosiga små youngsters....
Är det något mitt jobb har lärt mig så är det att man inte behöver vara rädd för de äldre (aka gamlingar).. och även om min chef läser detta kan hon inte ge mig sparken för hon har ingen annan som jobbar.
Jag har en ponny, jag har rosa utrustning. Varför får jag inte rida ponny EM? Eller åtminstone junior EM??
Ja, jag borde nog försökt rida enstjärnigt i eketorp istället...För du har tagit för lång tid på dig att fixa dina kval o skena upp i klasserna. Se bara på Eketorp, H100 efter en miss i en i raden *?! Du måste minst försöka 3 gånger till på samma nivå innan du ger upp....
Ja, jag borde nog försökt rida enstjärnigt i eketorp istället...
Är det något mitt jobb har lärt mig så är det att man inte behöver vara rädd för de äldre (aka gamlingar).. och även om min chef läser detta kan hon inte ge mig sparken för hon har ingen annan som jobbar.
Ja. Jag gick inte banan men många stannade ut sig på vattnet. Väldigt rejält nerhopp ur en sväng. Annars såg nog banan ut som den brukar göraLåter som en bra dag på jobbet ändå,grattis till placeringen!
Den *-iga måste varit mer än besvärlig med tanke på alla som var ute i den.
Verkar som det var flera svåra frågor som inte funnits förut...Ja. Jag gick inte banan men många stannade ut sig på vattnet. Väldigt rejält nerhopp ur en sväng. Annars såg nog banan ut som den brukar göra
Ja. Jag gick inte banan men många stannade ut sig på vattnet. Väldigt rejält nerhopp ur en sväng. Annars såg nog banan ut som den brukar göra
Verkar som det var flera svåra frågor som inte funnits förut...