Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha. Jag tänkte sälja honom o bli rik istället!annars kan du låna ut Miro till Ungen! Hon är expert på såna bruna rakbakbenta ponnyer!
Lycka till?Haha. Jag tänkte sälja honom o bli rik istället!
ALLA trådar är mina...Filmen funkar inte! hahaha nu blir du av med din tråd också...... @LenaH
Ge tebax min tråd din otäcka trådkapare...jag ska anmäla dig till moderatorn....eller näe vid närmare eftertanke så går ju inte det. Nåja, jag vet nästan var din brevlåda bor så akta dig.....ALLA trådar är mina...
Äh, du tar dig inte så långt norrut...Ge tebax min tråd din otäcka trådkapare...jag ska anmäla dig till moderatorn....eller näe vid närmare eftertanke så går ju inte det. Nåja, jag vet nästan var din brevlåda bor så akta dig.....
Ja, du vet väl att det är otroligt lönsamt att sälja hästar??? Man blir jätterik!!Lycka till?
Du kan få min autograf istället?Alltså, jag har ju fortfarande inte fått din autograf @Wilisia och nu börjar du ju bli en riktig kändis också.
http://www.tidningenridsport.se/Nyheter/Sverige/2016/7/Vaga-vagra-flata/
Och, ja, jag har tävlat dressyr en gång. Med oflätad häst. Vi fick 56,2% men det kunde jag tyvärr inte skylla på den oflätade manen.
Du kan få min autograf istället?
Man ska akta sig för vad man önskar, det kan slå in snabbare än vad man vill!Jag får nog börja ta betalt för autografer!!
Jag orkar knappt skriva om tävlingen i helgen. Men Grass var 5:a i alla fall. Duktig irländare. Ponnyhingsten missuppfattade ett hinder och fick med sig ett stopp. Annars var det helt ok med typ 54 i dressyren och ett ner i banhoppningen.
Anmälde precis Chefen och Sigrid till enstj under ft-veckan. Jag känner mig inte helt redo att lotsa runt henne där själv, men Chefen verkade vara glad, jag har ju bytt bort hennes hästar. Vi ska tydligen på dejt med @Novali01 på måndag. Hoppas hon har med sig min ponny då.