wild cards

F

fnorr

Vem/vilka brukar tilldelas wild cards på elit tävlingar? Får man söka eller blir man typ tillfrågad av arrangören?
Nu måste man ju ha placering i 150 som senior......Kanske ska tillägga att jag frågar av intresse, inte för att jag ska rida elit:eek:

Sv: wild cards

Det beror på hur stor tävlingen är och hur många starter dom tar emot. Men eftersom att du frågar efter just elittävling, vilka tar emot alla med fast kvalificering (till skillnad från klasser med begränsat antal starter) brukar det ofta gå till hemmaryttare som inte har lyckats kvalificera sig. Ofta brukar det gå för utomstående att lirka lite fint med arrangörerna så kan man slinka åt sig ett wild card också.

Sv: wild cards

Ska väl stå i proppen vilka som kan bli aktuella?
Brukar de inte stå i proppen typ "X st wild cards kommer att delas ut till klubbens ryttare" ??

Liknande trådar

Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 285
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 869
Senast: mars
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 244
Senast: Red_Chili
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 171
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar