Wii: Zelda spelare...

Humelibumlan

Trådstartare
Spelar Zelda Will och blir knäpp...

Någon som kan hjälpa?

Är vid Death Mountin som varg o stöter på 4 stycken twilight monster, såna har jag tagit tidigare med inte riktigt vetat exakt hur jag gjort?
Fattat det som jag ska döda 2 o sen ta de andra 2 med force field?

Ska använda force field en inte fasen dör de för det? :mad:
Hjälp... :crazy:
 
Sv: Wii: Zelda spelare...

Om jag minns rätt så ska man få in alla i force fielden samtidigt, dvs du måste vänta tills du har alla 4 tillräckligt nära dig. Då kan du slå ut alla fyra samtidigt. Annars kommer den sist överlevande väcka de andra. Det är bra att veta, för du kommer behöva göra det fler gånger ;)
 
Sv: Wii: Zelda spelare...

Om jag minns rätt så ska man få in alla i force fielden samtidigt, dvs du måste vänta tills du har alla 4 tillräckligt nära dig. Då kan du slå ut alla fyra samtidigt. Annars kommer den sist överlevande väcka de andra. Det är bra att veta, för du kommer behöva göra det fler gånger ;)

Jo, men räcker det bara med att få in dem?
Jga behöver lixom inte trycka på något mer? :confused:
 
Sv: Wii: Zelda spelare...

Jag minns inte hur kontrollerna funkade, men det är väl så att du aktiverar kraftfältet genom att trycka in några knappar. Då får du som en vit "bubbla" runt om dig. De monster som är tillräckligt nära hamnar i kraftfältet och blir också vita/lysande. När du har kraftfältet aktiverat gör du ett slag eller liknande (som när du ska döda bara ett monster), och då dödas alla samtidigt. Minns inte så bra då jag inte har spelat Zelda på över ett år. Tips annars om du sitter fast nån gång: googla på zelda twilight princess walkthrough.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 142
Senast: Amk
·
  • Låst
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the...
56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
36 489
Senast: Paddington
·
Relationer Kloka buke! Behöver er hjälp! Alltså... Jag har snurrat till det lite i huvudet och behöver rätta till det...:p Kommer antagligen bli...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 781
Övr. Hund Har ju som en del säkert sett en vavva-valp. Han är 4 månader och jag har haft honom i en. Han brukar anpassa sig snabbt & bra till nya...
Svar
7
· Visningar
1 170
Senast: Zizzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Foderstat till islandshäst, åring

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp