Wii Mario Kart

mizz_beauty

Trådstartare
Är det någon som vet om man kan spela flera personer samtidigt i det? Jag ska klicka hem det nu och tänkte att i så fall kan jag ju klicka med ett par extra rattar också. Men det känns onödigt om man bara kan spela en åt gången.

Jag har för mig att jag läste på spelet att man kan koppla upp sig online och spela mot andra så jag tycker väl att man borde kunna spela flera samtidigt? Någon som har koll?
 
Sv: Wii Mario Kart

Min med! Jag är helt beroende!
 
Sv: Wii Mario Kart

Vad bra :D. Då får jag längta till på torsdag-fredag någon gång när det borde dimpa ner här hemma :D.

Väldigt nöjd att jag fick både spel och två extra wii wheel för samma pris som om jag köpt bara spelet i affärer här hemma!
 
Sv: Wii Mario Kart

Jag med! Vi spelade som dårar på kompisens Nintendo 64 :D

mizz_beauty: kanonbra ju! så har du en riktig spelhelg att se fram emot! (jag älskar spelkvällar! snacks, läsk, sambo eller annan trevlig person och så mario kart på wii. sjukt trevligt!)
 
Sv: Wii Mario Kart

Jag var helt såld på Mario Cart. Vi har "varvat" det, då dyker det upp lite bonussaker. Som vi försöker lösa, men helskotta så svårt :crazy:

Vår nya grej här hemma är Super Mario Bros Wii, roligare spel får man leta efter! :D
 
Sv: Wii Mario Kart

Låter intressant :) PMa gärna var....

Man kan spela 4 mot varandra eller i samma lag iofs ;) Man kan även spela mot andra på internet =D Älskar allt med Mario
 
Sv: Wii Mario Kart

Jag oxå älskar det nya Super Mario. Varvade det i julas men det är fortfarande mkt man inte hittat :)
 
Sv: Wii Mario Kart

vad ni kan... hur får man mer banor i Mario kart? har inte fattat det än ju men har eg aldrig varit ngn spelfantast förrän vi köpte super mario bros och mario kart till wiiet.
 
Sv: Wii Mario Kart

Åhh, nu längtar jag tills det dimper ner i lådan!

Jag har det andra Mario också och vi har kommit en bit på väg. Men antar att det finns en massa hemliga genvägar och så. Vi har hittat en kanon i alla fall :D.
 
Sv: Wii Mario Kart

Jo men det har jag gjort tror jag, jag får hjälpa barnet att spela ibland men det är så tröttsamt med samma banor.
 
Sv: Wii Mario Kart

Vi brukar spela de gamla banorna för att samla på sig liv :) När du varvat värld 8 får man en ny, 9. Den har jag inte klarat ännu. Inte så mkt ledig nu så sällan man startar det... hihihi
 
Sv: Wii Mario Kart

Nej vi spelar typ på fre kväll eller om hon har kompisar hemma, alla grannbarn som inte har det till wii samlas hos mig:)
 
Sv: Wii Mario Kart

Hade gärna haft en runda Mario kart på mitt kalas innan vi kör i gång på Laserdome inne i stan med mina vänner. :cool:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 462
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 759
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 940
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp