Whiteboardtips!

M

maalin_

Någon som vet hur man får bort fläckar på sin whiteboard? Jag har använt pennor avsedda för whiteboard, men ändå har det blivit fula svarta fläckar på min NYA! :cool:

Jag har provat med kemiskt ren bensin, diskmedel, tvål & vatten och aceton (dumt, jag vet) men INGET funkar! :O

Ingen som har en dunderkur mot sånt här? ;) Alla tips är välkomna! :bow:
 
Sv: Whiteboardtips!

Det finns särskild rengöring för whiteboard tavlor, såg jag på jobbet häromdagen! Har dock ingen aning om det fungerar bättre än det du redan provat eller var det finns att köpa.
 
Sv: Whiteboardtips!

För många år sedan när jag gick på gymnasiet hade vil klottrat överallt på kylskåpet och det var lite svårt att ta bort när vi skulle ta studenten..

Men hembränt funkade alldeles utmärkt, kylen blev ren och fin igen.. Vet inte om det funkar på whiteboard men, men..
 
Sv: Whiteboardtips!

Jag använder ett medel som vi fick med då vi köpte våran whiteboard tavla. fungerar super :D
 
Sv: Whiteboardtips!

Finns rengöringsmedel speciellt för whiteboardtavlor, annars funkar sprit utmärkt ;)
 
Sv: Whiteboardtips!

Vi använde kompisens gubbes Baccardi när vi skulle ta bort klisterresterna på hästkärran. Funkade super :laugh:. Han var inte lika glad....
Kan säkert funka på WB tavlan också.;)
 
Sv: Whiteboardtips!

Suddgummi kan fungera, alltså sudda precis som vanligt bara. et inte omdet går med just de pennorna, men det har fungerat när jag använde fel pennor på whiteboard en gång :idea:
 
Sv: Whiteboardtips!

Tack för alla tips hörni! Vi hade nån rengöring här hemma som funkade hyfsat men jag ska nog ändå investera i ett riktigt rengöringsmedel för WB...
 
Sv: Whiteboardtips!

På våran W-tavla på jobbet och den vi har i stallet,så häller vi vanligt rengörningsmedel,utan vatten,på en trasa och sen tvättar!
Perfekt resultat!
 
Sv: Whiteboardtips!

Spolarvätska funkar utmärkt ,tavlan blir som ny. Fick tipset av en städerska ,mycket billigare än specialrengöringsmedel.
 

Liknande trådar

Hemmet När jag läser i forumet inser jag att jag är långt ifrån ensam om att ha svårt att "få det gjort" när det gäller vardagssysslor - det...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 880
Senast: Habina
·
Hästvård Fann denna text på nätet. Tänkte att det kanske var något för er med skimmel eller bara vit man o svans som är svår att hålla ren...
Svar
5
· Visningar
3 810
Senast: bigganl
·
Utrustning Kort resume: 30/7 Provar ut sadel. Hästen och jag väljer en Hubertus, stoppningen byts tille xtramjuk och sadeln stoppas efter...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 232
L
Utrustning Då ska du prova den helt klart bästa produkten som finns till förfogande för oss perfektionistiska hästmänniskor! :D GALLTVÅL...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: TotallyLost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Foderstat till islandshäst, åring

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp