White Talisman

ulle.j

Trådstartare
Nån här som vet nåt om hingsten White Talisman? Har sett annons om att han finns tillgänglig för semin under 2008 och han ser jätte fin ut. Nån som vet nåt om honom?

Sv: White Talisman

Hmmm,vad konstigt.. :confused: Jag hittade en annons att han fans tillgänglig på en sida på nätet. Han finns tydligen i Norge för skick.

För att de inte ger information om hingsten utan bara länkar.

För att de inte ger information om hingsten utan bara länkar.

Ok. Har inte mer egen information om hingsten än att det är några personer som gått ihop och køpt in han till Norge som avelshingst och att han står i Nord-Norge.

Till TS: Om du inte hann få länken så PM:ar jag den till dig.

Det är en jätte trevlig hingst, har tränat/ridit honom!

Jag vill gärna ha honom som hingst om mitt sto ska få ett föl..

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 505
Senast: ildiko
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 289
Senast: LiviaFilippa
·
L
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 023
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka