Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har du tittat på dessa på ngn svensk hemsida?
Jag köpte min därifrån när det var en annan ägare som sålde sadlarna
jag har den som vardagssadel numera,
är helt ok för dom pengarna.
Lite väl styva fender, men sätet är lite stoppat så den är mjuk att
sitta på.
Jag köpte den! Den ligger inte perfekt, men nära nog Med extra filt under blir nog avtrycken bättre.
Visst kan jag få en finare och bättre, men de pengarna har jag inte nu...
Och den var mycket skön att rida i! Jag blev väldigt stabil i sitsen och det kändes tryggt.
Kropp & Själ Just Dance ( www.justdancenow.com ) kanske vore något? Finns både gratis och som betalversion beroende på hur mycket man vill spela. Man...
Hästmänniskan Jag har inte heller köpt någon inriden häst, däremot var mitt första halvblod iväg på inridning en månad (då var jag femton år och kunde...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.