Westernträningar??

L

lill_sessan

Är det några qwesternträningar runt Vetlanda området i Smäland i vinter som man kan åka och kolla på???

Eller runt Hjo skövde där....???

Tja.
enda som jag kan komma på nu..

*Westernryttarna Kungsbacka anordnar horsemanship clinic för John Moore 8-9 november,I Kinna

Jag skulle tro att det är rätt dött på själva tävlingsfronten. :smirk:
Men clinics och annat hittepå blir det lite överallt.
I skåne blir det clinics för Sebastian Moin 2-3 /1 sedan en gång i månaden i vår.
Vi har en höstfest i klubben där vi i år skall bowla :idea:
De flesta av de större föreningarna SQHA, SPHA, SRHA, NSBA har årsmöte på lördag 8/11 i Huskvarna.

Kolla klubbkalendrarna, det finns säker mycket kul men som sagt inte tävlingar (tror jag) :idea:

Monke :)

Nä tävlingar trodde jag inte heller...men träningar vore trevligt att åka och titta på...man lär sig rätt så mycket av att titta på...men de verkar lite ont om det med i dom här områdena... men men jag får överleva...

Westernryttarna Kungsbacka har även Ropingclinic för Tommy Arvidsson på lördag (15/11) men du har ju en liten bit ner till oss. Det var i och för sig många från Skara/Skövde på John Moore clinicen som du kunde åkt med då!

Har pratat med Rune om att komma upp och träna lite på kossorna där.. det är ju nära dig men vi har inte bestämt när än :smirk:

Liknande trådar

Fritid Hej vänner! Om en dryg vecka ska jag åka på kurs några dagar på en skola som ligger mellan Falun-borlänge. Jag tänkte att jag dagarna...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 576
Senast: lingonben
·
Hundhälsa Säkert en korkad fråga, men jag måste kolla 😁 Hon har sitt andra löp nu, hon är 15 månader, löpt runt 10 dagar, första dagarna har vi...
Svar
2
· Visningar
442
Senast: movi
·
Samhälle Ponera att en person försvinner i området där du bor. Kan du tänka dig att hjälpa till att söka efter personen ? Jag tänker organiserade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 637
Senast: co-SMAD4
·
Hemmet Vi har blivit ofrivilliga hyresvärdar åt ett gäng råttor som huserar i väggarna. Vi hörde dem redan förra vintern, men då hade jag inte...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
2 707
Senast: vilde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar