Westerntränare Sthlm trakten

S

sarahaga

Jag äger idag ett halvblod som jag tävlat mkt i hoppning. Har dock intresserat mig mer & mer för western. Har varit & ridit en hel del på Okna Ranch för Göran på hans ur-fina hästar! Jag är intresserad utan Roping grenana & kosse grenarna.

Jag hade absolut kunnat tänka mig att skaffa en westernhäst & börja tävla seriös i dessa grenar, här kommer problemet:

Där jag står uppstallad nu har vi hopptränare som kommer flera dagar/veckan. Tävlingarna finns överallt, hela tiden.

Skall jag behöva sitta & åka 3timmar varje gång jag vill träna för tränare? Hur gör ni andra som har westernhästar (& tävlar) i Sthlm!?

Sv: Westerntränare Sthlm trakten

Hej.

Jag har varit på frötuna gård & tagit lektion oxå. Men jag vill ju ha en tränare som tränar/tävlar kossegrenar, lasso grenar =)

Finns ngr sånna? =)

Tyvärr tror jag inte det finns tränare som kör Kossegrenar eller lasso i stockholm :(

Kontakta någon i Western Riders Club Stockholm, så kan de säkert tipsa dig: http://www.wrcs.nu/

Jag vet att WRCS tidigare haft såväl cuttingmaskin som kosseträning.

Liknande trådar

Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 029
Senast: Lycan
·
Western Hej allt westenfolk! Viste inte i vilken prefix jag skulle lägga denna, kanske hör den mer hemma i "utrustning", men det är mycket...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 525
Senast: gneignei
·
S
Western Jag har idag en hopphäst som jag tävlat upp till 1.40 i hopp. Jag har haft egen häst i cirka 12år. Nu ska hon säljas och jag...
Svar
3
· Visningar
1 343
Avel Tänkte bara skriva lite allmänt om travaren. Hoppas det inte blir mer sådana här diskutioner. Vi har både franska och amerikanska...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 615
Senast: henry_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar