Westerntränare i NORR!!!

Beemergirl

Trådstartare
Tycker att jag läst någonstans att det skulle göras nån lista på de aktualiserade westerntränarna.... Men jag hittar inget om det.... Nån som har någon koll?

Eftersom jag bor i norra delen av landet skulle det vara kul om det kanske fanns nån bra och intressant tränare i detta område, Västerbotten, Norrbotten, Hjämtland, Medelpad, Ångermanland... Men sen så skulle det nog funka om det fanns nån från Stockholmstrakten oxå!

Fram med era förslag på tränare som ni trivs med!!!

Sv: Westerntränare i NORR!!!

Här i skellefteå tränar vi för Conny Nilsson , Tommy Bäcklund m.fl kolla www.kdrf.se:)

Middle West Riders verkar ganska aktiva och ordnar kurser med flera olika tränare på lite olika platser i Ångermanland. Jag har bara testat Ronny Åman och honom gillade jag.

TACK för alla svar! Vi har här haft bland andra Rick Le May, Ronny Åhman, Tommy Bäcklund och Nicklas Christofferssin här hos oss... Alla har varit bra och Tommy är den som vi haft under de senaste åren....

Vi skulle vilja ha kurser lite oftare och kanske endagars så det är väl därför jag vill undersöka om det finns andra tränare på närmare håll som man kan ta hit...

Får kolla runt lite....

Ingen mer än jag som hört talas om den där listan som eventuellt skulle göras med aktoriserade tränare?

Här har vi Lasse Åström och Regina Schönborg även Anders Josefsson.

Tycker att jag läst någonstans att det skulle göras nån lista på de aktualiserade westerntränarna.... Men jag hittar inget om det.... Nån som har någon koll?

Eftersom jag bor i norra delen av landet skulle det vara kul om det kanske fanns nån bra och intressant tränare i detta område, Västerbotten, Norrbotten, Hjämtland, Medelpad, Ångermanland... Men sen så skulle det nog funka om det fanns nån från Stockholmstrakten oxå!

Fram med era förslag på tränare som ni trivs med!!!

Går man in på Wras hemsida så ser man att de håller på med en lista på tränare, de efterlyser nämligen intresserade tränare att höra av sig, men det tar nog ett tag innan listan kommer ut första gången.

MVH Ann

yes, brukar du också rida i vattlång :)?

okej, vad roligt. vad har du för häst då? kanske vet vem du är då :)

de jag tävlat mest med är Spider och Luxvita, har ibland lånat en häst som heter Choice.

du?

okej, inga jag känner igen. tävlar inte men är grannar med dem så brukar gå ner och kika, var ju clinic för josefsson i helgen. Men förhoppningsvis får jag hem min stjärna i slutet på maj början på juni. Vart kommer du ifrån då?

nepp har ingen häst ännu, men förhoppningsvis så får jag hem en i maj/juni :)

hej!

jag hoppar in här, eftersom jag oxå bor i norr. Nu är ju nprrland väldigt stort...var bor ni? Jag bor i umeå och jag fundera med en kompis att ta upp ridandet igen, iaf över sommaren ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
6 123
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej! Det är nämligen så att jag och min familj nu har börjat gå lite i tankarna på att skaffa en fjärde hund inom något/några år. Vi...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 618
Senast: Tiger tok
·
Hundavel & Ras Japp. En rasväljartråd! ;) Har för tillfället två JRTC-russllar, men eftersom gammeltanten är 13,5 år och den yngre förmågan, som är 2...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 688
Senast: em-pirre
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 142
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30