Westernryttarna Gästrikland. Prova på tävl

D

darktails

Någon som har anmält sig till denna träningstävling som går av stapeln på söndag.:bump:

Hur tror du att det kommer att gå?
Förväntningar?
Tränat mycket?
Vilken gren skall ni tävla?

Jag är anmäld men min häst jobbar nu mot handen och verkar inte alls vilja mer. Så vi får se hur det blir.

Hästen har heller inte vart i ridhus på något år och vet ej hur det blir när man väl kommer fram. Kanske får åka hem igen?:o

Vill bara fårga det =)

Sv: Westernryttarna Gästrikland. Prova på tävl

Jag och min alldeles för runda guling ska vara med. Är än så länge bara anmälda till Trail W&T (klass9) men kommer ev efteranmäla oss till fler klasser lite beroende på hur lång tid det ska ta att lasta.

Vi har inte tränat särskilt mkt får jag erkänna och han är inte heller särskilt resvan, har inte varit överdrivet mkt i ridhus osv. Men vi åker för skojs skull, för att han ska bli resvan, få rutin...
Jag struntar i om vi kommer sist, bara vi kommer till tävlingsplatsen! ;)

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 645
Senast: Cambrie
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 613
Senast: Whoever
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 691
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 808
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka