Westernryttare kring Alingsås och Vårgårda, se hit!

Sv: Westernryttare kring Alingsås och Vårgårda, se hit!

Du MÅSTE MÅSTE MÅSTE berätta om detta!! Jag blir ju nyfiken så jag dör. Vad är det för någon? :d:D

Haha, nej dej ska jag bannemej hålla på sträckbänken så länge jag kan. Just DEJ! :p

Åh, vad ni är snälla! :o Risken att jag blir hästlös kanske inte är så stor trots allt... :)

LillMalin: Va bra att du fått sålt din häst. Hoppas att det blir bra och känns rätt :) Det är alltid svårast att ta beslutet att sälja. När dom väl åkt och man börjar leta efter en ny häst känns det lättare :)

Alla: Det är tänkt att vi ska ha en träff innan invigningen. Hoppas att det blir av nästa vecka :) Så håll koll på hemsidan och så är ni välkomna att vara med och planera!

Har ni lite tid över så gå in på min hemsida och fyll i ett formulär ang vad ni vill ha för aktiviteter 2010! Vad saknar ni häromkring?? :laugh:

Länk till formuläret hittar ni på förstasidan :)

www.nogg.se/nedergarden

LillMalin: Va bra att du fått sålt din häst. Hoppas att det blir bra och känns rätt :) Det är alltid svårast att ta beslutet att sälja. När dom väl åkt och man börjar leta efter en ny häst känns det lättare :)

Alla: Det är tänkt att vi ska ha en träff innan invigningen. Hoppas att det blir av nästa vecka :) Så håll koll på hemsidan och så är ni välkomna att vara med och planera!

Ja, jag antar det. Även om det bara känns jäkligt sorgligt just nu! :cry:

Det låter jättemysigt! Jag är på :laugh:

Då blir det medlemsmöte hos Lena i Loo på onsdag kl 18:00.
Kolla in hemsidan för mer info! :laugh:

Hur går det med föreningen? Kollade hemsidan och inget hade hänt sedan sist. Blev det någon uppslutning på mötet? Hur går det med WRAS anslutningen?

Vi jobbar på att få ett organisationsnummer så att vi kan ansöka till WRAS.
Vi ligger lite lågt angående att arrangera träffar och träningar under hösten, eftersom vi fortfarande står i startgroparna. På årsmötet sparkar vi igång "på riktigt" och sedan är det full fart 2010!

Men tanken är väl att vi ska träffas några gånger under hösten och vintern såklart, och då är alla nya medlemmar välkomna att vara med och komma med ideér osv.

Liknande trådar

Western Hej! Tänkte att det kunde vara roligt att ha en tråd där vi som bor kring alingsås och vårgårda kunde samlas. Jag känner nästan inga...
2
Svar
22
· Visningar
2 745
Senast: docskingcalibar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka