Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Westernryttare kring Alingsås och Vårgårda, se hit!
Sv: Westernryttare kring Alingsås och Vårgårda, se hit!
Ursäkt!
Grejen är jag gibetvis KAN stava, men i alla hast när man skriver så fort glömmer man gärna en bokstav eller två, eller byter plats eller... ja
Samma med bloggen. Fy på mig!
hmm.. jag är verkligen hemmablind. Om ni ser nåt stavfel, kan ni inte skriva till mig så jag hittar det och kan ändra?
Det är så lätt att missa stavfelen; jag vet ju vad det ska stå!
Jag tyckte bara det var lite kul att du stavade fel i en mening där du skrev att du kunde stava Jag stavar fel HELA tiden så menar inget illa.
Jag glider med fingrarna nästan jämt när jag skriver
Ser att det har startats en western förening i Alingsås. Vad finns det för förenings kunskaper i styrelsen? Förstår att det är nystartat, men går man med så vill man ju veta att det är seriöst. Man vill ju tävla för en seriös klubb, och det hade ju varit kul om det var så nära som Alingsås. Blev glatt överasskad då jag såg det, har just kommit hem från utlandvistelse en längre tid och min häst kommer efter strax.
Kommer ni att lägga ut stadgar snart? Söker ni föreningsbidrag så att clinic priser blir reducerade eller vad kommer ni isåfall att lägga ev bidrag på? Det är ju bra om man har många clinicar om det kan gå att reducera priset
Vad är det för mått på ridhus där träningarna kommer att hålla till? Behöver träna mycket stora snabba på min kuse
Woho! Så grymt
Tänkte ta tillfället i akt och skriva mitt första inlägg i en tråd där jag faktiskt har liiite att göra. Och det har jag eftersom jag blev medlem på bussen i onsdags, haha
Filar på min info till hemsidan btw
Hej! Självklart är det en seriös klubb vi startar då vi vill bli wras-anslutna och kunna tävla för klubben Vad det gäller stadgar så kommer dom att läggas ut på hemsidan inom kort (var bara ca 2 veckor sedan vi drog igång ). Om man ska kunna bli wras-ansluten måste man dock godta deras stadgar för förening så du kan gå in under deras hemsida och läsa dom stadgarna vi kommer att använda. Vad det gäller ekonomin så kommer det att beslutas på årsmötet, dit alla är välkomna. Datum kommer att finnas på hemsidan.
Dom flesta av oss som sitter i den nuvarande (och tillfälliga) styrelsen har tidigare suttit med i föreningsstyrelser. Men den "riktiga" styrelsen kommer ju att väljas på årsmötet av medlemmarna.
Vad det gäller vilken anläggning vi kommer att hålla till på och mått på ridhus.... så är det olika. Vi kommer att utgå från Lena Johanssons gård i Loo men träningar och clinics kommer att hållas på olika ställen. Vinterhalvåret behöver vi ju vara inomhus och då får vi se vart det blir men sommarhalvåret kommer vi troligtvis hålla till utomhus för att minska kostnaderna.
Antar att ni rider harvest eller september run down i helgen som kommer. Då kanske vi ses, fast jag är utan häst. Tråååkigt. Sen är det väl wras sm helgen efter, men då har jag annat i kalendern.
(är född -71 och har quarter som svar på en fråga längre upp)
Hundavel & Ras Absolut. Jag är en av dem som är för förslaget. Jag är dock inte med i rasklubben längre och jag vill påstå att många av de som är för...
Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.