Westernridning

S

sassa3

jag letar lite westernintresserade bekantskaper (helst tjejer runt 25-35) som gillar att kolla på western-ridning eller som rent av håller på med sånt???

Hör jättegärna av er i så fall!!

//Sassa

Förrsten, tävling på Grevagården (Skövde) nu i helgen och en hel drös av oss som är inne här kommer dit. Har du möjlighet kom och kolla vet jag... :cool: Själv har jag en Paint breedingstock. :D Så du får kolla halter och pleasure efter en människa som heter Carina Holmgren. ;)

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 040
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 719
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 522
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Katt i påse