westernforumet hamnat fel

Seabaz

Trådstartare
Borde inte westernforumet ligga under "ridning" istället för under "tävlingsgrenar"...

Western är ju en ridstil och det ingår MASSOR med olika tävlingsgrenar inom western...

Jaja, jag kanske bara är bitter idag... :cool:

Sv: westernforumet hamnat fel

Hoppas gör jag i skogen med min häst ibland.. så borde ju oxå ligga under ridning... och bara för att jag hoppar behöver jag ju inte tävla..:grin:

De är nog bara fär att kategorisera (finns de ett ord som heter så??) som de har gjort så, så att de ska vara lättare att hitta...
Och om alla sätt att rida på skulle ha en underkategori under ridning skulle de nog bli väldigt många...

Personligen vill jag att den ska ligga under tävlingsgrenar, då Western är en tävlingsgren , finns över 14 tävlingsklasser att starta i, har dock inte koll på alla..

För mig spelar det ingen roll var det ligger... Bara jag hittar det när jag vill titta in.. :D

Och jag rider western även när jag har en engelsksadel på hästen, vilket är oftare än westernsadel faktiskt...

Då borde vi kunna dra det lika "hårt" för resten också...

Engelskridning - dressyr, hopp, fält
Westernridning - WH, reining, trail
Körning - trav, bruks
Övrig ridning - galopp, gymkhana, voltige

jo, det var smidigare förut när man kunde klicka på western direkt i vänsterkanten istället för att behöva klicka tävlingsgrenar först...

Den här tråden borde nog egentligen ligga under Bukefalos-hjälp, men där finns redan flera liknande trådar. Så jag låter denna tråd ligga kvar.

Vill ni att Gunnar ska få del av era åsikter bör ni dock skriva i hjälpforumet istället, till exempel i denna tråd:
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=888215

Liknande trådar

• Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 998
Senast: Görel
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 789
Senast: Ninnurur
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 357
Senast: Tantan
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 283
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka