westernfolk i umeå

doleron

Trådstartare
hallå!
nu har jag äntligen fått stallplats så nu är det bara och vänta på att pärlan kommer ner!:bump:

vars håller ni alla andra westenryttare till i umeåtrakten? vad har ni för hästar och vilka grenar kör ni på?

Sv: westernfolk i umeå

har ju vart där i 2 år. sett folk endast då rick vart där o haft kurs. Förutom öhmans, vet ej om dom hänger där ännu eller om dom flyttat...

Nu snackar jag om surf, på hippo har det nog o kommer aldrig att finnas så lite som ett träns utan mun- stängare

Annars vet jag en som får en jäkligt fin westernhäst dit i augusti, snacka med henne. Hon ska visst vara duktig ;)

ja det verkar ju vara lite folkskygga människor här haha

mamman i familjen i stallet jag ska stå brukar fara till hippo minst 5 ggr i veckan med sin dotter och träna. synd att dom inte rider western....

nja jag har hört rykten om den där flickan, och efter vad jag hört är det nog bäst att hålla sej långt borta :rofl:

hm, hippo. jag tror att du trivs bättre på surf. är väl ridavstånd också?

Hörde om spiktrampet, fördjävligt :( hoppas det blir bra

jo det tror jag också. det ligger ganska nära enligt fia och det är ju bra, så man kan träna ordentligt..

jo det var ju mindre kul:eek: :cry: :mad:
men det går ju inte att göra så mycket åt. hon är ju en hårding så hon borde ju repa sej ganska fort

Jo, det är nog ingen fara. Hoppas nu för tusan att senan läker som den ska! Så du kan köra igång till hösten iaf! Vore surt o vänta till vintern eller nåt. När ska hon komma till ume?

jo det löser nog sej. ska be atg kolla på de när vi far dit med benet..

vi tänkte väl ta hit hon nästa helg, men det finns ju ingen transport i byn att få tag i...

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 500
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 890
Senast: starcraft
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 208
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 297
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar