Westernbutik i boråsområdet???

Isabelle L

Trådstartare
Jag skall köpa sadel och undrar om nån vet en bra butik i boråsområdet?? Eller kanske runt alingsås eller vara???

Sv: Westernbutik i boråsområdet???

Westernbiten bort i Skepshult, ring först:
0320-730 70
Arizona

westernbiten har ingen hemsida, man får ringa och boka tid med dem så öppnar de butiken när man kommer. Väl värt ett besök! Vi var där i flera timmar och bara kollade mest :love:

westernbiten har ingen hemsida, man får ringa och boka tid med dem så öppnar de butiken när man kommer. Väl värt ett besök! Vi var där i flera timmar och bara kollade mest :love:

Låter livsfarligt!! :D Kan inte hålla i mina pengar när det gäller grejer till hästen. :rofl: Jag får ringa dom i slutet på veckan!;)

Inte jag häller. När man väl står där i butiken låter det HEEEELT rimligt med en ny showsadel för typ 20.000 :D Tur att man har en syster med fötterna på jorden (ibland) som kan knacka tillbaka mig till verkligheten.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag skulle behöva köpa nya vinterskor, för ridning och promenader. Tyvärr blev det lite bråttom så jag måste köpa i butik. De butiker...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 457
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
165
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
785
Senast: Lisen82
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 624
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka