Western Ridskola

M

Miilan

Hej, är en hoppryttare men nu på sennare tid (har ridit i 7år) börjat mer och mer fastnat för Western. :d Hoppas nu att Ni kan hjälpa mig ! Vill börja på en ridskola, då jag nu läget ej har råd att ha häst. :(
Så nu undara jag om det finns någon ridskola inrkting på Western i Grödinge/tumba elr Tulling området. :bump: Mycket tacksam för svar...!

/Miilan :)

Sv: Western Ridskola

Jag rider på typ en "ridskola" som wrö håller i, så kontakta din närmaste w-klubb och hör med dom.

Liknande trådar

Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 894
Senast: BornAgain
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 339
Senast: Zpunk
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 120
Senast: zarmino
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 233
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar