E
Expensive_Hobby
Sv: Western häst.
Men varför just den mankhöjden? Är kossorna garanterat lägre än så eller
Men varför just den mankhöjden? Är kossorna garanterat lägre än så eller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Piraja skrev:Det går!... Kolla här:
http://www.kbrhorse.net/pic/danrope.jpg
Just den hästen avänds till ALLT, vet jag Men, annars anser jag att alla raser kan göra jobbet med rätt träning i grunden men dock inte i tävlingssammanhang...men tävling är inte allt... faktiskt_Eva_ skrev:Suck!! Joddå, allt går med Silvertejp och 5-56.... typ..
Att det fungerar i vissa grenar med EN eller annan individ betyder inte att Ardenners och/eller andra tunga kallblod generellt sett är lämpliga.
mvh Eva
åke skrev:Ni som håller på med western och kan lite om det.Finns det någon ras som ni tycker är direkt olämplig att ha innom western ridningen?.
Expensive_Hobby skrev:Marita Rassmusens Leksak är ju en arab som har hävdat sig väl även i Open-tävlingar.
Det var ett svar på att araber inte passar som westernhästar? Jag var tydligen inte tydlig nog med att det var det som jag ville svara på_Eva_ skrev:Marita och hennes häst Leksak vet jag mycket väl vilka de är då vi kommer från samma tassemarker så att säga.
Men vad har hon och hennes häst i den här diskussionen att göra?
mvh Eva
Expensive_Hobby skrev:Det var ett svar på att araber inte passar som westernhästar? Jag var tydligen inte tydlig nog med att det var det som jag ville svara på