Western häst.

Sv: Western häst.

Vet ikek om du la merke til den rullende "le saken" , det var litt ironisk at den kalles "norsk quarter" , det er kun fjording eiere selv som kaller den det ;) Den er ikke mye lik.
Så om man vinner noe på WRANS konkurranser er det da bare "skit" ?
Synes du har en noe nedlatende holdning.

Netopp dette synes jeg man kan holde seg for god til i western, vi har nok av det i dressur og hopp.
ALLE har ikke ambisjoner om OL.
Jeg synes disse hestene har gjordt det godt, netopp fordi de IKKE er QH eller paint :)

Självklart kan man delta i westerntävlingar på ardenner hästar!:rofl:
Man kanske inte kan komma lika som med tex en qh, men man kan ju bli placerad för det!:bump: Komihåg : Man kan om man vill!;)

Du skrev inte ironiskt och jag ær definitivt inte nedlåtande! Det ær helt OK att tævla på vilken nivå man kan/vill, men man kan inte anvænda det som ett argument i det sammanhang som du gjorde. Jag børjade sjælv att tævla på WRAS-nivå. Min førsta tævling var en D-tævling i Græstorp før 10 år sedan, något som jag aldrig glømmer! Just nu sitter jag och tittar på den tyska derbyfinalen i reining som just tog slut. Skithæftigt.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Linda Pira som tävlar i ett tandemlopp mitt under pågående musikfestival? Det är lite av vad som kan väntas av Way out wests nysatsning...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: Cavallo
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
501
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka