webproxy.exe ???

ameo

Trådstartare
Moderator
Min brandvägg frågar mig om jag vill att detta program ska få tillgång till det lokala nätverket.
Jag har ingen aning om vad det är för programtyp eller vilken funktion det har, så jag vågar ju inte tillåta det. Och maken har INGEN sån fil i sin dator. Därför misstänker man ju att det är något skumt... :crazy:

NÅN som vet vad det är för något? :confused:

TACKAR!

Jo, jag har just Panda...
Och jag sökte igenom mina diskar tidigare idag och såg att filen ifråga låg i Pandamappen, så då var det ju lugnt! :)
men man blir ju fundersam...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 576
Senast: Enya
·
Övr. Hund Hej! :) Jag skrev en tråd här för inte så längesen om jag ska skaffa en brukshund eller annan ras, jag har fortfarande inte bestämt mig...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Nota
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 445
Senast: Nevermind
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 828

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka