WC finalen - Rolf Göran

C

camelot

hejsan,

Kom just hem från jobbet och hann se omhoppningen som sändes på SVT24. Är det någon som vet hur den totala ställningen ser ut nu? Hur ligger Rolf Göran till? Posta gärna länk till nån sida man kan titta på.

Sv: WC finalen - Rolf Göran

Han ligger delad 4 med Meridith M-B, 4 fel. Delad 1, med 0 fel M.Eningh och tror det var Beat Mandl, kan ha fel där, 3. med 1 fel J. Kurten.
Hann inte sätta på i tid, såg bara resultatlistan!

jag jobbar ju på söndag!:cry: trevligt med svenska framgångar!:bow:

Skoj att det gick så bra!!!

blir så lack... Själv har jag gått å retat mig på att Helsingborgs Dagblad inte skrivit ett ord om det idag...
Varför är alla medier så fruktansvärt dåliga på att notera när det går bra för tyttarna?

När jag gick hemifrån idag låg han femma.

Men det var innan omgången som började 10.40...

Någon som vet hur det ligger till nu? :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 759
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 659
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
26 175
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 505
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar