Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ella-82 skrev:Är det någon här som har erfarenhet eller vet något om vagnar från dem? Vill veta allt!!!
(tyvärr kan jag inte visa någon bild, modem för tillfället...)
Ella-82 skrev:Inte bara hittat jag har köpt den idag!!!!
Det var inte alls meningen att jag skulle köpa någon vagn nu, men så såg jag den och blev kär Jag var precis o hämtade den, synd att jag inte hinner provköra den nu bara.
Var du oxå intresserad av den? Sorry i så fall...
//Ella, en stolt maratonvagns ägare.
Cämz skrev:BTW
Jag kan försöka slänga ut nån i stallet så ni kan flytta hit om du vill ha nära till hinderna!!!
Fler flingor med trevliga mattar är alltid välkomna!
Har ju faktisk hela 4 st haflingers i stallet nu!!!!
Cämz skrev:Det kommer att gå skitbra på tisdag!!!
Sååå tråkigt att man jobbar annars hade jag försökt ta mig dit å hejja på er!
Knapp styrfart i maratonhinderna duger aaaalldeles utmärkt!!
Även om jag har värsta träningsmöjlighetena här så tycker jag dom e skitläskiga... Allt sitter ju helt fast, å trångt å jävligt är det ju oxå! *hihi*
Ella-82 skrev:Vad snällt att du slänger ut någon så jag får plats, fixar du bostad till mig o Tobbe med?
Har ni redan 4 flingor Nu blir jag ju ännu mer avundsjuk!!!
Ella-82 skrev:Jag hade behövt lite stöd, synd att du skulle jobba, annars kunde du ju åka med oss dit! Jag försöker nu att övertala min tränare så han kommer med och hjälper mig. Han är i Åkerbo och tävlar i helgen så han visste inte om han skulle orka åka med till Tjolöholm, hoppas hoppas!!!
Tränade faktiskt lite maratonhinder idag, men det är såna som man kan flytta på. Anton klarade det jätte bra, de var inte så läskiga. Vi tog dem faktiskt i trav också...
Ella-82 skrev:Tack!!!
Jag har ju blivit ännu mer sugen på att köra maraton hinder nu. Man kanske skulle åka ner till dig och träna lite... Får man lov och komma som gäst och träna, vet du det?