Wången islandshästgymnasium (sammanslagen)

S

Sannan

Hej! Finns det nån här på bukefalos som går där? Skulle gärna vilja prata med nån som gör det :) Har vart där i sommar och tittat, skolan är ju superfin. Men jag undrar mest hur undervisningen är, hur det funkar att bo där och komma hem på helgerna och allt ?

/Sanna

Sv: Wången islandshästgymnasium

Min kompis går på wången! dock trav :P

Hehe okej, alltid nåt ;)
Trivs hon då? Känns ju rätt stort att flytta så långt (om jag ens kommer in och vill gå där) så man vill ju liksom veta.

Ja hon trivs tror jag. hon bor inte så elevhemmet utan hon bor en bit längre bort i en lägenhet. kan kolla om du får ta hennes msn om du vill? :)

Annars finns jag här nu;D haha

Addat o klart ;)

Är det verkligen ingen annan här som går där??

Känner en. Ska be henne svara här.

hej nu har jag blivit ombedd att svara. jag går på wången, på islandshästprofilen.

Sålde min häst dit, du kanske har sett han? Blaer? rödskäck...

Hej du som sålde Blaer, honom har jag nyss haft som passhäst sedan han kom hit. Jag tycker han är helmysig. Hur kommer det sig att ni sålde honom?

Vad kul att få höra att han trivs... Och att han är fortsatt trevlig.

Vi trivdes inte ihop när det kom till ridningen, att hantera och så var ingen fara men att rida honom, huvva, jag drog mig varje gång... :crazy: Så tillsist så ställde jag av honom, men insåg sedan att detta är inte min typ av häst, och att han mår nog bättre att bli såld... Jag blev jätteglad att Wången ville ha han!

Hej, vad lär man sej på islandshästprofilen. har islandshäst själv

Hej!
Jag funderar på att söka till Wången eller dille :) Jag tar gärna emot msn från de som går på wången ;) Har hittills inte hittat någon sida om islandshästgymnasiumet där :/ Vad får man göra? Hur är undervisningen och hästhållningen? O hur e stämmningen?

WÅNGEN islandshästgymnasium

Nån som går där? Hur är undervisningen, boendet m.m.? Finns ju ingen sida :S Bara wangen.se o där står de en mening om att det finns hästprofil o gå där :S Har hört att intagningspoängen är skyhöga där! Har även hört att man inte får ta med egen häst förren 3:e året :/ Men om ni går där så kan ni väl skriva o berätta?

Sv: WÅNGEN islandshästgymnasium

Har också tittat där och undrar hur det är där, fast jag undrar varför man isåfall inte får ha med sig egen häst förrens i 3:an...:crazy:

Sv: WÅNGEN islandshästgymnasium

Jag har hört att det är för att de vill att man ska lära sig på deras hästar som de känner, så man inte t.ex. kommer med en väldigt välutbildad häst och gör fel :p

Sv: Wången islandshästgymnasium (sammanslagen)

hej eftersom jag går på wången kan jag gärna svara på era frågor men då är det lättast att ni skickar ett pm (privatmeddelande) så kan ni få min msn :bump:

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 346
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 171
Senast: lizzie
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 163
Senast: Amha
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 186

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka