Wall stickers

pepp

Trådstartare
Är det nån här som använt sig av wall stickers? Tycker det är fint och det är ju ett enkelt sätt att förändra utan att tapetsera!

MEN, hur hårt fastnar dom egentligen (på tapet) är det risk att tapeten går sönder när man ska ta ner dom sen?

Sv: Wall stickers

Har använt såna på jobbet. Då på målad vägg. Klistret på dem var så dåligt att jag fick sätta lim bakom för att de skulle sitta uppe öht. Men snyggt blev det. Vet inte hur klistret fastnar på tapet.

Sv: Wall stickers

Jag köpte några stycken jättebilligt på nätet för ca 3 år sedan. För ett år sedan kom jag på att jag hade dom. Satte fast dom på målad yta, och de sitter som satan.

Liknande trådar

Hemmet Har problem med att verkstaden ofta blir belamrad fort. Mycket hamnar på golvet eller närmaste bänkyta och det är så enerverande...
Svar
6
· Visningar
448
Senast: Badger
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
489
Senast: miumiu
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
974
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 366
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar